Wymiana danych między programami

0

Witam

jakie funkcje moglibyscie mi polecic do wymiany danych miedzy dwoma programami .

z tego co wygooglowalem to cs na zasadzie Pipe,Pamieci Wspodzielonej , zapisu do plikow itp.

zalezy mi na bardzo szybkiej obystronnej wymianie .
co moglibyscie mi polecic :)

z gory dziekuje za odpowiedz

pzdr Andrzej

0

Od biedy sockety podlaczone do localhost'a ;)

0

ja zawsze to robiłem poprzez komunikat WM_COPYDATA z tym że miałem do przesłania co najwyżej kilkaset bajtów (zazwyczaj ścieżka do pliku podczas próby uruchomienia drugiej instancji aplikacji)

0
anagram napisał(a)

ja zawsze to robiłem poprzez komunikat WM_COPYDATA z tym że miałem do przesłania co najwyżej kilkaset bajtów (zazwyczaj ścieżka do pliku podczas próby uruchomienia drugiej instancji aplikacji)

ja tez nie wiele chce przekazywać ;) jakis krotki string czy liczbe double :D wiec wiele bajtow to nie bedzie ;)
zależy mi na szybkiej obustronnej wymianie powiedzmy co 100ms ;)

pzdr Andrzej

0

użyj Named Pipe (najprostszy sposob), Remoting'u lub po prostu wysylaj wlasne eventy (nawet przez p'invokowane funkcje WinAPI PostThreadMessage)

0

ok dzieki za podpowiedzie ;)
pzdr Andrzej

ps a NamedPipes pozwoli na przekaz obustronny w jednym momecie ??

0

jadąc dale i nie zakładając nowego tematu chcialem zapytac sie o mozliwosci Socket

i porsze o wyrozumialoc kazdy od czego zaczynal ;)

mianowicie z tego co zrozumialem to Tworzymy serwer
ok takowy utworzylem ;)

pozniej za pomoca Clienta wysylamy do niego co chcemy ;) i on nam to ladnie odbiera :)

a teraz moje pytanie chcialbym zeby za posrednictwem Clienta wyslac np. liczbe 22 serwer ja odbiera sumuje i zwraca wynik 4 :) (to tak dla przykladu)

chodzi mi o to czy Serwer moze wysylac a Client odbierac wiadomosci ??

pzdr Andrzej

0

Serwer - jezeli dopiszesz taka funkjonalność to będzie mógł wysyłać. W innym przypadku odpowiadasz poptrzez utworzenie klienta podając mu endpoint gdzie ma odesłać. Nie ma w .NET gotowego serwera, wiec tak czy inaczej musisz go sobie napisac.
Klient wysyła i może czekać na odpowiedź, ale czeka w nieskończoność.

Sockety na pewno ci wystarczą, najlepiej udp po localhoscie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1