Wiecie jak (lub znacie jakieś tutoriale) aby zrobić menu w programie które będzie wyglądać mniejwięcej na takiej zasadzie.
I żeby rolka obracała to menu a te obrazki były buttonami.
Z góry dzięki.
(Ciągle szukam w google.pl ;D)
Wiecie jak (lub znacie jakieś tutoriale) aby zrobić menu w programie które będzie wyglądać mniejwięcej na takiej zasadzie.
I żeby rolka obracała to menu a te obrazki były buttonami.
Z góry dzięki.
(Ciągle szukam w google.pl ;D)
albo oczywiscie zakodzenie tego w prawdziwym 3D - OpenGl albo DirectX.
Wiecie może gdzie można znaleźć jakiś opis jak coś takiego lub coś podobnego zrobić w OpenGL lub DirectX
Na grzyba OpenGL i DirectX jak masz WPF? Odpuść sobie szukanie w polskim Google, bo g**no znajdziesz. Jeśli szukasz to szukaj tylko i wyłącznie na angielskim Google. Tutaj masz link do hasła pod jakim szukać. Powodzenia.
w WPF-ie było by chyba prościej, bo w directX musiałbyś jeszcze kombinować z kontrolkami, bo tam ich nie ma.
A tak w ogóle, to myślę że w windowsforms też dałoby radę to zrobić.
[losowa nazwa] podal jak to zrobic, wydaje mi sie, ze wytaczanie takich olbrzymow jak DirectX i OpenGL to za duza sprawa. To mogla by sie przydac jakby te elementy nie mialy byc obrazkami a czyms co jest 3d (np mozna zobaczyc co duszek ma na swoim tyle)
Tu istotnie WPF jest najlepszym rozwiazaniem (chodzi o cienie i tym podobne + proste operacje 3d)
np. (ten cien niemal taki jak na tym obrazku)
http://www.codeproject.com/KB/WPF/WPFImageEffects.aspx
Oczywiscie zwykly WinForms tez calkowicie wystarczy -> tylko cien trzeba dopisac.
dark_astray napisał(a)
A tak w ogóle, to myślę że w windowsforms też dałoby radę to zrobić.
W ncurses też, jakby się dobrze postarać.
Coś te cienie na obrazku wadliwe, tylko na kilku się pojawiają :) Męczyłem się kiedyś z grafiką 3D i odradzam do tego - nie ma po co. W 2D będzie prościej i dla programisty i procesora.
somekind napisał(a)
dark_astray napisał(a)
A tak w ogóle, to myślę że w windowsforms też dałoby radę to zrobić.
W ncurses też, jakby się dobrze postarać.
-_-'
hmm... nie mogę znaleźć nic w stylu control carousel tylko image/video carousel??
ściągnołęm FluidKit... Może mi ktoś wytłumaczyć jak to w tym mam zrobić? Albo podać tutoriale oczywiście (w google.com nie mogę znaleźć)
Jakiś czas temu Telerik udostępniał za darmo swoje kontrolki WinFormsowe, w zestawie jest m.in. karuzela. Nie wiem, czy promocja trwa nadal.
A czy nie dałoby się tego wygenerować w microsoft expression blend? Oczywiście jeśli masz do tego dostęp. Wersję trial chyba można ściągnąć ze strony microsoft.
Tak mam...
Jak skończe tą karuzele w WPF to jak połączyć ten skrypt z C# Windows Based App. czy lepiej przerzucić całą aplikację na WPF?
Nie ważne... wszystko zrobione... temat można zamknąć
reichel napisał(a)
wytaczanie takich olbrzymow jak DirectX i OpenGL to za duza sprawa
Dlaczego „olbrzymów”? Przecież jeśli proponowany przez ciebie WPF korzysta z akceleracji 3D, to i tak pod tym się Direct3D kryje.. a jeśli nie, to tym gorzej dla WPF.
Ale rzeczywiście na pokazanym screenie wcale nie trzeba prawdziwych transformacji 3D, tylko dwuwymiarowych bitmap skalowanych i wklejanych na odpowiedniej pozycji. Tak jak bitmapowe obiekty w starych doomach i wolfenstein 3D ;-)