c# i D3D

0

Witam, poszukuję jakiegoś fajnego tutka o Direct3D, ale naprawdę jakiegoś zrozumiałego, co krok po kroku robić itp.. Jak stworzyć, jak nadać kolor, jak pogrubić i tym podobne.. Wiem, że istnieje google, ale tam wszystko po ang i brzydko w ogóle opisane. Mam nadzieje, że znacie ładnie opisane tutoriale :)

0
risen napisał(a)

Wiem, że istnieje google, ale tam wszystko po ang

http://www.google.com/search?hl=pl&q=szko%C5%82a+angielskiego&lr=&aq=f&oq=

0
Azarien napisał(a)
risen napisał(a)

Wiem, że istnieje google, ale tam wszystko po ang

http://www.google.com/search?hl=pl&q=szko%C5%82a+angielskiego&lr=&aq=f&oq=

Niczym Wujek Staszek [rotfl]

0

Aha. Czyli nie udostępnicie mi jakiegoś fajnego polskiego tutoriala?

0

Hmmm ja bardziej wolałbym coś pod gry, chodzi mi o trainera.. Trainera oczywiscie już napisalem, ale coż mam go to tylko w Form'ie :/ a wolałbym pod teksture. Ale dzięki za szczerze chęci, a nie jak ci wyżej :)

0

E? pod gry? przecież DirectX jest głównie pod gry więc nie rozumiem problemu.
Oczywiście jeżeli chodzi Ci o teksture ( i orientacje 2D) to prościej było by zrobić to w starym DirectX 7, DirectDraw (choć tamte biblioteki do rysowania 2d chyba dalej są, nawet w tym DirectX 11) gdzie używa się Surface'ów do rysowania, a nie vertexów jak w 3D, to jest już imo bardziej skomplikowańsze.

Zerknij tutaj, tu jest mnóstwo materiałów, gotowych kodów w c# / c++ o DirectX 3D
http://www.codesampler.com/

0

o Super !! Wielkie dzięki!! Bardzo się przyda :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1