TrueVision3D + PhysX - koła - WheelShape

0

Witam, mam problem... następny z PhysX w C# :/ Już mnie to drażni, bo nie idzie po mojej myśli...
Założyłem tematy na różnych forach ale nadal nikt nie odpisał
Może tutaj ktoś będzie wiedział, miał pojęcie.

WheelShape pWheel = (WheelShape)pActor.CreateShape(wheelShapeDesc);
[url="http://img171.imageshack.us/i/wheelshape.jpg/"][img]http://img171.imageshack.us/img171/3640/wheelshape.th.jpg[/img][/url]

Nie wiem dlaczego to powoduje, że pWheel cały czas daje null. Jakby niemógł zainicjować, że to WheelShape ;/
Staram się podpatrywać jak to jest w C++ napisane no i właśnie na tej zasadzie... tak samo w samplu z C# który udało mi się znaleźć, lecz u mnie to nie działa. Męczę się z tym od dwóch dni i próbuje wszystkiego.

0

Mi to raczej wygląda, że to pActor jest null.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1