Wygładzone czcionki

0

Cześć :-)
Czy jest jakiś sposób, aby wygenerować ładny, wygładzony tekst niezależnie od tego czy wygładzanie czcionek w systemie jest włączone?

Z góry dzięki za odpowiedzi ;-)

EDIT:
Poradziłem sobie dzięki przykładowi stąd:
http://www.c-sharpcorner.com/UploadFile/puranindia/38/Default.aspx
i temu:

graphics.SmoothingMode = SmoothingMode.AntiAlias;
graphics.TextRenderingHint = TextRenderingHint.AntiAlias;
graphics.InterpolationMode = InterpolationMode.HighQualityBicubic; 

Problem jest teraz w tym, że gdy tekstu jest dużo po prostu urywa go tam gdzie kończy się forma.
Czy dałoby się jakoś go ograniczyć, aby nie mieszcząc się w określonej szerokości przechodził do następnej linii?

EDIT2:

Jak wygenerowanemu przez GDI+ tekstowi nadać coś w rodzaju zdarzenia Click?

1

Jak wygenerowanemu przez GDI+ tekstowi nadać coś w rodzaju zdarzenia Click?
noo, wyrenderowanemu nie da się :D chyba że zapiszesz jego pozycje i przy każdym mousedown będziesz sprawdzał xD. Ale możesz po prostu umieścić tekst na labelu, inaczej chyba nie da rady :/

0

Po co chcesz to robić?
Ustawienia w systemie są po to, by programy go przestrzegały. Jeśli użytkownik świadomie wyłącza wygładzanie czcionek, to znaczy że ma takie widzimisię. Gdy zobaczy że program olewa ustawienia, na pewno szczęśliwy nie będzie.

0

Program nie ma wcale przeciwstawiać się ustawieniom. Jeden napis ma po prostu ładnie wyglądać, no a poszarpany Comic Sans ładny chyba nie jest ;-P

0

Jeden stały napis? Wrzyć bitmapę.

0

Napis jest zależny od textBoxa.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1