Na początku chciałbym zaznaczyć że używam obecnie SlimDX, można powiedzieć że to taki lepszy DXmanaged :>
I mam problem z bitmapą w directx2d :/ A konkretnie z tworzeniem nowej, bo wyskakuje mi błąd:
D2DERR_UNSUPPORTED_PIXEL_FORMAT: The pixel format is not supported. (-2003292288)
i nie wiem czemu :/
Tutaj trochę kodu:
static void CreateTexture()
{
texture = new Bitmap(Target.Instance, new System.Drawing.Size(10, 10));
FileStream stream = new FileStream("D:\\T.jpg", FileMode.Open);
texture.FromStream(stream, 0, (int)stream.Length);
}
Błąd wyskakuje przy pierwszej linijce.
Target.Instance to singleton -> mniej więcej tak inicjuje instancję:
private static void InitializeTarget(Control parent)
{
WindowRenderTargetProperties properties;
properties = new WindowRenderTargetProperties();
properties.Handle = parent.Handle;
properties.PixelSize = parent.Size;
properties.PresentOptions = PresentOptions.None;
instance = new WindowRenderTarget(factory, properties);
}
A Control parent to już normalne windowsowskie okienko :/
Prosiłbym o pomoc bo nie mam pomysłu jak to zrobić :(
Z góry dziękuje [soczek]...