Kontener na pliki

0

Witam. Piszę program w C# do różnych operacji na plikach. Pojawił się u mnie problem. Mianowicie muszę zrobić jakiś kontener, do którego będzie się wrzucać pliki do "obróbki" na zasadzie drag&drop. Nie mam pojęcia jak zrobić taki kontener (może jest już jakaś gotowa klasa). Szukałem, ale nic nie znalazłem:( Proszę o pomoc w miarę możliwości.

Druga sprawa jest taka, że program ma się uaktualniać, jeśli na serwerze pojawi się jego nowsza wersja. Klasy będą statyczne, czyli wszystko w 1 pliku. Jak już plik zostanie pobrany, to jak najłatwiej podmienić go i uruchomić ponownie?

Z góry dzięki za odpowiedzi:)

0
Nickon napisał(a)

Witam. Piszę program w C# do różnych operacji na plikach. Pojawił się u mnie problem. Mianowicie muszę zrobić jakiś kontener, do którego będzie się wrzucać pliki do "obróbki" na zasadzie drag&drop. Nie mam pojęcia jak zrobić taki kontener (może jest już jakaś gotowa klasa). Szukałem, ale nic nie znalazłem:( Proszę o pomoc w miarę możliwości.

Ale jaki to rodzaj plików i na czym ma polegać obróbka? Co się ma dziać w tym "kontenerze" po upuszczeniu pliku na niego? Bo jeśli chcesz np. zrobić listę przeciągniętych plików to możesz do tego użyć np. ListView.

Nickon napisał(a)

Druga sprawa jest taka, że program ma się uaktualniać, jeśli na serwerze pojawi się jego nowsza wersja. Klasy będą statyczne, czyli wszystko w 1 pliku. Jak już plik zostanie pobrany, to jak najłatwiej podmienić go i uruchomić ponownie?

Wydaje mi się, że updater powinien być oddzielnym programem, który sprawdzi czy pojawiła się aktualizacja, pobierze ją, a następnie będzie w stanie zrestartować i podmienić główny program.

0

Udało mi się to dziś zrobić, jeszcze tylko wykończę niedziałające opcje i tu wrzucę, może komuś się przyda;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1