[C# & XNA] Za stara karta graficzna - Pixel Shader

0

Witam! Od razu napiszę, że mam już doświadczenie w programowaniu gier, lecz nie na C i C++. Ten problem jest mały.. ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi.. właściwie znalazłem ale po angielsku i nie bardzo zakumałem co mam zrobić. Postanowiłem skorzystać z "Platformer starter kit" (lub coś w tym stylu). To tak na początek aby się rozkręcić w C#. Program ładnie się kompiluje, lecz po uruchomieniu programu wyskakuje błąd o tym, że moja karta nie obsługuje Pixel Shader 1.1 oraz Vertex Shader 1.1.
Nic mi nie da aktualizacja sterowników, ponieważ po prostu moja karta grafiki jest za stara. A więc: Jak można zlikwidować ten wymóg karty graficznej? Znalazłem w internecie, że trzeba użyć "Reference Rasterizer", aby to zrobić należy zmienić ustawienia DirectX SDK i ściągnąć sobie.. w ogóle zrobić to co tutaj: http://www.nuclex.org/downloads/developers/snippets/xna-referencegraphicsdevicemanager i tu: http://www.nuclex.org/articles/using-the-reference-rasterizer-in-xna. Po pobraniu otwieram swój projekt po 1. Ściągnięty plik ma troche błędów, po 2. Gdy zamienię GraphicsDeviceManager na ReferenceGraphicsDeviceManager to wyskakuje ok 70 błędów. Zapewne robię coś źle, ale z moim angielskim... Może ktoś bawił się w XMA i miał podobny problem? Dziękuję za pomoc.

0
  1. Jeśli to ma być poważna gra, to kup nową kartę, bo inaczej to nawet, jeśli gra ci ruszy, to będzie cięła i nie potestujesz sobie.
  2. Jeśli robisz Pacmana albo inną grę 2D, to zwyczajnie sam napisz jakiś ładny silnik graficzny.
  3. Gdy chcesz zrobić grę 3D ale z przeciętną grafiką polecam silnik graficzny Irrlicht (http://irrlicht.sourceforge.net/). Wydaje mi się, że nie ma on zbyt dużych wymagań. Mi podczas eksperymentów (nigdy nie pisałem poważnej gry) chodził na 5-letnim laptopie ze zintegrowaną kartą.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1