SHGG - Po połączeniu sie z serwerem GG natychmist rozlacza

0

Witam mam taki problem:
Pobralem najnowszy SHGG(0.65) Taki jest kod:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using HAKGERSoft;
using System.IO;
using System.Runtime.Serialization;
using System.Threading;
using System.Runtime.InteropServices;
using System.Text.RegularExpressions;
using System.Net;

namespace AniGG
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        
        string sciezkazapisz = "";
        string sciezkawczytaj = "";
        public sHGG sharpGG = new sHGG();
        
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void btnpolacz_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            CheckForIllegalCrossThreadCalls = false;
            this.sharpGG.GGNumber = numer.Text;
            this.sharpGG.GGPassword = haslo.Text;
            sharpGG.GGLogin();
            this.sharpGG.GGStatus = GGStatusType.Busy;
        }

        private void btndost_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            sharpGG.GGStatus = GGStatusType.Available;
        }

        private void btnzw_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            sharpGG.GGStatus = GGStatusType.Busy;
        }

        private void btnniewi_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            sharpGG.GGStatus = GGStatusType.Invisible;
        }

        private void btnniedo_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            sharpGG.GGStatus = GGStatusType.NotAvailable;
        }

        private void btnrozlacz_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            sharpGG.GGStatus = GGStatusType.NotAvailable;
            sharpGG.GGLogout();
        }
    }
}

A problem polega na tym, ze gdy sie juz połacze z serwerem GG natychmist mnie rozlacza i zamyka program(po jakiejs sekundzie) Mozacie jakos pomoc?

0

I tak po prostu się zamyka, bez żadnego komunikatu/błędu/cokolwiek ?

0

CheckForIllegalCrossThreadCalls = false;
this.sharpGG.GGNumber = numer.Text;
this.sharpGG.GGPassword = haslo.Text;
sharpGG.GGLogin();
this.sharpGG.GGStatus = GGStatusType.Busy;

Okiej..

CheckForIllegalCrossThreadCalls

To ci niepotrzebne. SHGG "wpycha" event'y w wątek główny - synchronizuje.

sharpGG.GGLogin();

Zamień to na:

sharpGG.GGLogin(sharpGG.GGGetActiveServer());

Jeśli dalej nie działa - spróbuj usunąć ostatnią linijkę zaraz po połączeniu , czyli:

this.sharpGG.GGStatus = GGStatusType.Busy;

Jeszcze jedno:

sharpGG.GGStatus = GGStatusType.NotAvailable; //1
sharpGG.GGLogout(); // 2

Linijka (1) jest zbędną, wylogowanie robi to automatycznie.

0

Dalej nic:

Unable to read data from the transport connection: Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział.

Zaznacza mi te linijke w GGListener

return ((uint) NetStream.ReadByte() | (uint) NetStream.ReadByte() << 8 | (uint) NetStream.ReadByte() << 16 | (uint) NetStream.ReadByte() << 24);

I takie cos w Call Stack:

	AniGG.exe!HAKGERSoft.sHGG.ReadUint() Line 102	
 	AniGG.exe!HAKGERSoft.sHGG.NotifyReplyAction(uint packetType = 17) Line 220 + 0xa bytes
 	AniGG.exe!HAKGERSoft.sHGG.ExecuteAction(uint packetType = 17) Line 136 + 0x9 bytes
 	AniGG.exe!HAKGERSoft.sHGG.WaitForData() Line 87 + 0xb bytes

I takie cos ciagle wywala na obu wersjach SHGG(0.6 i na 0.65), bez debuga program dalej sie sam zamyka(bez zadnego errora,komunikatu itp)

0

Ahh i chcialbym sie zapytac czy to moze byc wina ze mi moze czegos brakowac[???] :/ (a jesli nawet to nie wiem czego wg mnie mam all)

0

Nie wiem jak ta biblioteka działa, ale powinna odpowiadać na "pingi" od serwera GG inaczej cie będzie rozłączać.

0

a jak trzeba sprawdzic czy odpowiada czy nie? :/

0

Byś musiał dopisać jeden case w:

 private void ExecuteAction(uint packetType) {
            switch (packetType) {
....

taki:

case 0x7:
// <Tu debugger>

Ale nie sądzę aby to było przyczyną błędu.

0

ok sorki nie moglem odpisywac (problem z windowsem) co do twojego posta to jaki debugger?(jestem troche poczatkujacy jeszcze)

0

Na stronie dostępna jest już nowa wersja, gdzie ten błąd został naprawiony.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1