Witam. Mam klasę dziedziczącą po Panel. Zadaniem obiektu jest "bieganie" po planszy. W tej klasie jest metoda odpowiedzialna za ruch, celem jest losowo wybrany punkt. Problem jest następujący:
- kiedy tworzę tablicę obiektów, żaden z nich "nie żyje własnym życiem", tzn. wszystkie mają ten sam cel, idą w te same miejsce
- gdy, dla buttona przypisuje utworzenie jednego obiektu, to za kolejnym kliknięciem tworzy się następny i faktycznie idzie w inne wylosowane miejsce.
Chodzi o to, że dla Form_Load chciałbym mieć kilka takich obiektów i żeby każdy z nich chodził w inne miejsce. Poniżej fragment kodu. z góry dzięki za pomoc.
Bieganie[] ruchomy_element = new Bieganie [3];
for (int i = 0; i < 3; i++)
{
ruchomy_element[i] = new Bieganie();
ruchomy_element[i].Left = r.Next(100);
ruchomy_element[i].Top = r.Next(100);
ruchomy_element[i].Parent = generic.panel1;
}