Problem jest w następującym kodzie:
if (listBox1.Items.Count > 0)
{
int ilosc_rekordow = 0;
List<wav> lista_plikow = new List<wav>();
wav wczytany_plik;
foreach (string patch in listBox1.Items)
{
wczytany_plik = wczytaj_plik(patch);
lista_plikow.Add(wczytany_plik);
ilosc_rekordow++;
}
nowy_plik.Write(wczytany_plik.dlugosc2, 0, wczytany_plik.dlugosc2.Length);
nowy_plik.Write(wczytany_plik.format, 0, wczytany_plik.format.Length);
nowy_plik.Write(wczytany_plik.kanal, 0, wczytany_plik.kanal.Length);
}
Jak widać z kodu wartości zawsze będą przypisane jednak kompilator nie potrafi tego zrozumieć :(
Dodatkowo
if (listBox1.Items.Count > 0)
{
int ilosc_rekordow = 0;
List<wav> lista_plikow = new List<wav>();
wav wczytany_plik;
//foreach (string patch in listBox1.Items)
//{
wczytany_plik = wczytaj_plik(listBox1.Items[1]);
lista_plikow.Add(wczytany_plik);
ilosc_rekordow++;
//}
nowy_plik.Write(wczytany_plik.dlugosc2, 0, wczytany_plik.dlugosc2.Length);
nowy_plik.Write(wczytany_plik.format, 0, wczytany_plik.format.Length);
nowy_plik.Write(wczytany_plik.kanal, 0, wczytany_plik.kanal.Length);
}
Działa ale niestety tylko raz :(
Czy da się jakoś nakazać kompilatorowi ignorowanie tego typu "błędów" w wybranej części kodu?
Z góry dzięki za odpowiedz.