XNA, programowanie sieciowe

Odpowiedz Nowy wątek
BB999
2008-04-04 03:33
BB999
0

Witam, od jakiegoś czasu w głowie siedzi mi myśl, aby popisać sobie trochę gry z wykorzystaniem XNA. Zainstalowałem co trzeba do MS Visual Studio 2005 Pro i zainstalowałem także - Net Rumble, starter kit, który umożliwia grę przez siec http://creators.xna.com/Education/StarterKits.aspx . Jednak... po skompilowaniu pojawiło mi się okienko z informacją, że aby grać w tą grę muszę być zarejestrowany na jakimś "windows live games". Na tym polega te XNA? Na komercji i ściąganiu do siebie użytkowników przez Microsoft ? Nie da się tworzyć gier 'normalnie' osadzonych na serwerze, do którego będą łączyć się gracze ?

XNA > DirectX ? Opłaca się zabierać za tego XNA ?

Wole zapytać zanim za daleko zabrnę, a potem będę żałować [soczek]
Dzięki.

Pozostało 580 znaków

2008-04-04 23:44

Rejestracja: 12 lat temu

Ostatnio: 8 lat temu

0

nie, nie na tym to polega, i <ort>niema </ort>czego zalowac gwarantuje.

Pozostało 580 znaków

Rev
2008-04-05 11:59
Rev
Moderator

Rejestracja: 12 lat temu

Ostatnio: 3 dni temu

0

Oczywiście, że się da, ale nie z wykorzystaniem systemu sieciowego XNA. Jego wykorzystywanie jest płatne, a do tego dostępne (póki co) tylko dla posiadających subskrypcję i zainstalowane Visual Studio z XNA.
Lepiej wdrożyć inną bibliotekę sieciową, np. http://code.google.com/p/lidgren-library-network/ (tylko dla Windows).


Pozostało 580 znaków

dsfsdfdf
2008-04-07 16:09
dsfsdfdf
0
Rev.pl napisał(a)

Oczywiście, że się da, ale nie z wykorzystaniem systemu sieciowego XNA. Jego wykorzystywanie jest płatne, a do tego dostępne (póki co) tylko dla posiadających subskrypcję i zainstalowane Visual Studio z XNA.
Lepiej wdrożyć inną bibliotekę sieciową, np. http://code.google.com/p/lidgren-library-network/ (tylko dla Windows).

Czyli moge pisac gry sieciowe korzystając z XNA, ale nie protokołu sieciowego, który XNA udostępnia, tak ?

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0