Mam do napisania program który ma umozliwić dodawanie skoczkow narciarskich w class'ach.
Mam pierwszą klasę Tskoczkowie, a w niej mam zadeklarowaną tablice jednowymiarową
skoczek której elementy są typu Tskoczek.
Chcę aby każdy elementy tablicy identyfikowany za pomocą liczb int (1,2,3...itd) zawierał dwa pola imie i naziwsko.
Mój kod programu wygląda następująco:
using System;
namespace skoki
{
class Class1
{
class Tskoczkowie
{
private int IleSkoczkow;
private Tskoczek[] skoczek;
public Tskoczkowie() //konstruktor
{
this.IleSkoczkow = 0;
}
class Tskoczek
{
private string imie;
private string nazwisko;
}
class Tpunkty
{
private int numer;
private int punkty;
}
public void DodajSkoczka(string InputImie, string InputNazwisko)
{
this.skoczek[IleSkoczkow].imie = InputImie;
this.skoczek[IleSkoczkow].nazwisko = InputNazwisko;
this.IleSkoczkow++;
}
}
[STAThread]
static void Main(string[] args)
{
Console.WriteLine("Witaj w programie Skoczkowie Narciarscy");
Tskoczkowie Zadowy2007 = new Tskoczkowie;
}
}
}
Kompilator zwraca nastepuący w miejscu: this.skoczek[IleSkoczkow].imie
nastepuący błąd:
Class1.cs(51): 'skoki.Class1.Tskoczkowie.Tskoczek.imie' is inaccessible due to its protection level
taki sam bład zwraca w miejscu this.skoczek[IleSkoczkow].nazwisko
Proszę o pomoc jak poprawić kod aby dzialał prawidłowo?