Odczyt Danych przesyłany z servera do klienta Gry (Lagi)

0

siemka, obecnie miałem milion rekordów w bazie, które były przy starcie servera zapisane do zmiennej, co strasznie laguje.

szczegóły:
będą tam przechowywane obiekty mapy. czyli x,y,id itemu oraz index.
server jest napisany na node. tak pobieram rekordy.

  loadMapObjects ( ) {

    console.log('Pobieranie map_objects');

    return new Promise(resolve => {

      this.db.query('SELECT * FROM map_objects', (err, res) => {

        if(err) throw err;

        if(res.length) {

          let map_objects = JSON.parse( JSON.stringify( res ) );

          resolve( map_objects );

        }

      });

    });

  } 

dodam do tego ze vps ma 1GB ramu oraz jeden procek cPU

i tutaj moję pytanie.
lepiej takie dane jedynie do odczytu i przesłania do klienta gry przechowywać w bazie danych czy może:
-json
-xml
-text

które rozwiązanie byłoby najbardziej wydajne?

2

Jeśli "select * " z milionowej tabeli spodziewasz się szybkości, to my się nie rozumiemy.

0

Po co robisz JSON.parse( JSON.stringify?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1