Baza danych programu Płatnik ZUS od dawna pracuje na Windows Server 2012 pod SQL Server 2008, musiałem wgrać jednak SQL Server 2012, zrobiłem backup bazy, zainstalowałem nowy SQL 2012, zrobiłem restore bazy, wszystko przebiegło pomyślnie, tyle że teraz z kompów klienckich nie mogę podłączyć się do bazy, mam info, że baza nie istnieje lub odmowa dostępu. Raczej to odmowa dostępu bo Płatnik ZUS na kompie klienckim od razu odnalazł ścieżkę dostępu (Serwer\SQLExpress2012), co może być nie tak?
Dodam, że to nie wina firewall, bo jak tylko z powrotem przerzucę baze pod stare SQL 2008 (nie deinstalowałem, działają równocześnie) to kompy klienckie od razu łącza się z bazą. Czyli ewidentnie jakie s ustawienia SQL 2012. Sprawdzałem, mam zaptaszone - "allow remote connection to this serwer", a w ustawienia TCIP na serwerze tez dałem enabled.