dodanie kolumny do tabeli MS query

0

Witam wszystkich expertow SQL,

Pewnie bedzie to banalne zadanie ale ja jestem bardzo poczatkujacy w temacie SQL i wsumie uzywam go tylko na potrzeby raportowania w Excelu.

Za pomoca MS Query robie konsolidacje tabel z roznych plikow Excel. Sama konsolidacja dziala poprawnie ale potrzebuje dodac jedna kolumne ktora bedzie wyswietlala z jakiego pliku pochodzi dany rekord. I tego wlasnie nie potrafie zrobic.

Dla pierwszego SELECT np. slowo "Tabela1" , dla drugiego SELECT "Tabela2"

 
SELECT * FROM `C:\Users\ste_000\Desktop\test pliki\f1`.[tydzien1$] 
Union all 
SELECT  * FROM `C:\Users\ste_000\Desktop\test pliki\f2`.[tydzien2$]

Z gory dziekuje za pomoc bo ulatwi mi to bardzo zycie.

Pozdrawiam

Piotrek

0
SELECT *, 'tydzień 1' as tydzien FROM `C:\Users\ste_000\Desktop\test pliki\f1`.[tydzien1$] 
Union all 
SELECT  *, 'tydzień 2' as tydzien FROM `C:\Users\ste_000\Desktop\test pliki\f2`.[tydzien2$]
0

super :-) bardzo dziekuje za szybka odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1