Jeszcze ja :| Rysowanie po pulpicie

0

mam taki oto kod: (w timer)
var
p : Tpoint;
begin
getcursorpos(p);
Canvas.Handle:=GetWindowDC(GetDesktopWindow);

canvas.Draw(p.x,p.y,image1.picture.graphic);
end;

teraz jaki kod mam wstawić aby: nie rysowało mi tego obrazka po pulpicie w sensie ciągłego rysowania. czyli chodzi mi o coś podobnego do kursora :P kursor nie pozostawia za sobą innych kursorów tylko ładniej czyści obraz aby znowy walnąć swoj kursor...

Sorry ael nie wiem jak to napisać - wytłumaczyć.

0

mam ten sam problem, zrobilem tak:
//
InvalidateRect(0,0,false); &lt---------------------
DesktopCanvas-&gtHandle=GetDC(0);
DesktopCanvas-&gtDraw(px,py,Image1-&gtPicture-&gtGraphic);
ReleaseDC(0,DesktopCanvas-&gtHandle);

ale na to nie da sie patrzec dluzej niz minute
bo sie cos z oczami zaczyna dziac :(

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0