Porozumiwanie klien/serwer

0

Siema wszystkim. Ostatnio zaciekawily mnie trojany. Postanowilem napisac swojego, ale na smaym poczatku zastanowilem sie jak zrobic porozumiewanie pomiedzy klientem a serwerem.--pozdrawiam PEDROS
Delphi6

0

Przez Lan'a czy internet?

0

-ql-GORTH napisał:
Przez Lan'a czy internet?

wg. mnie... nie ma takiej STRASZNEJ roznicy czy to sie programuje do LANu czy na otwartego neta... tak czy siak w trojanie skorzysta s Socketow... i zapewne potrzebny bedzie jakis program server... i otwarty port na kompie ofiary..

to nie ma znaczenia ;) --pozdrawiam

SaroS Shadow Follower

0

Masz absolutnie konkretną rację ;)

0

Przez LAN--pozdrawiam PEDROS
Delphi6

0

No dobra nie ma znaczenia ale moze jakas mala podpowiedz jak tego dokona Wystarczy mi tylko ta jedna procedurka ;( --pozdrawiam PEDROS
Delphi6

0

Wraz z delpih mamy takie demo (w katalogu demos) jak CHAT na lANA Delphi\Demos\Internet\CHAT\CHAT.dpr

i tam sobie polookaj :)

0

Dzieki znowu mi pomagasz {browar} --pozdrawiam PEDROS
Delphi6

0

jezeli uzywasz clientsocket i server socket mas ztam clientread i tym podobne,z resztą zaekiluj do mnie to CI podeslę przykłada {browar} --DELPHIRULEZ

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0