Timer1 text w canvas obrót o 360' !!!

0

dałem pytanko i nie dostałem odpowiedzi która by mnie zadowoliła dzieki za poswiecony czas !!!!!
chciałbym osiagnąc taki efekt: tekst w Canvas czy bitmapa bez róznicy
kurde zeby sie krecił w timer
albo chciałbym nawet procedurke która obkręca o iles stopni Image'a

Dzieki za odpowiedzi !!!
Pozdrofka dla KUMPLA ZENKA MARCINA .K JEDZIEMY !!!!!!!!!!!
i dla reszty ekipy odwiedzającej 4programmers.net !!!

0

Kiedys Cie znajda w lesie w worku 5 metrow pod ziemia:)
Zalecam uzycie SynEdit... [wstyd] (rutyna:) ) tzn. DelphiX :d

0

Ile razy można dawać link do tego samego? Czy nie potrafisz już sam sobie przystosować? Ostatni raz gotowy kod ci piszę:

Drogi chłopcze wrzuć na formę Button i Timer. Ustaw właściwość Enabled zegara na False, a Interval na 50. W zdarzeniu OnTimer wpisz:

procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
var
logFont: TlogFont;
begin
Canvas.Rectangle(0, 0, 300, 300);
Inc(a, 20);
GetObject(Canvas.Font.Handle, SizeOf(logFont), @logFont);
logFont.lfEscapement := a;
logFont.lfOrientation := a;
DeleteObject(Canvas.Font.Handle);
Canvas.Font.Handle:= CreateFontIndirect(logFont);
SetBkMode(Canvas.Handle, TRANSPARENT);
Canvas.TextOut(150, 150, 'Kręci mi się w głowie');
end;

Następnie zadeklaruj części interface zmienną a:

var
a: Integer;

Teraz w obsłudze zdarzenia OnClick przycisku wpisz:

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
a := 0;
Timer1.Enabled := not Timer1.Enabled;
end;

Zrobiłeś? Świetnie. Ostatnią rzeczą, jaką musisz zrobić to ustawić czcionkę płótna (Canvas) na jakąś typu TrueType. Żeby nie było to zbyt skomplikowane, to zmień całą czcionkę Formy (Form1.Font) np. na Arial.
Teraz naciśnij F9 i ciesz się z działającego (albo i nie) programu.

0

Dryobates DZIEKI ZA POMOC !!!!!!!
[browar] [browar] [browar] [browar] [browar] [browar] [browar] [browar]
działa wypas !!!!!!!!! :-P

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1