pomocy!

0

zrobilem gre menager i mam do was pytanie. jak zrobic dana druzyna wygrywala mecze?jezeli w jednej druzynie sa lepsi zawodnicy to zeby wygrywala.prosze o pomoc...o kod bede bardzo wdzieczny

0

Średnia współczynników graczy jednej drużyny razy wartość wyrzucona z kostki - liczba bramek pierwszej drużyny
Średnia współczynników graczy drugiej drużyny razy wartość wyrzucona z kostki - liczba bramek drugiej drużyny

Może być coś takiego?
--Jest jeszcze jeden błąd ... :)

Apel: Piszcie w tematach o jaki język programowania chodzi np. : [Delphi], [C++], itp.

0

Sadze ze duzy wplyw powinien miec bramkarz a wiec to powinna byc "sprawiedliwa" srednia Poza tym lepszy jeden Owen (i4cieniaki) niz 5 Zurawskich (mimo takiej samej sumy punktow :D)
Czyli trza liczyc tez gwiazdy :)--||===

0

Kazdy zawodnik powinien miec jakiś punkt umiejętnosci (1-10) zsumuj punkty ataku, obrony i bramkarza i porównaj atak z obroną przeciwnika, obronę i brakarza z atakiem przeciwnika--Spin
Delphi - Lets make Windows better....

0

Spin tak ale lepsze 10 + 2 + 2 + 10 = 24
niz 6 + 6 + 6 + 6 = 24

Na iloczyny nie mozna :(
101022=400
6
666=1296
:(--||===

0

werw0e napisał:
Spin tak ale lepsze 10 + 2 + 2 + 10 = 24
niz 6 + 6 + 6 + 6 = 24

Na iloczyny nie mozna :(
101022=400
6
666=1296
:(

A kwadraty???:

102 + 22 + 22 + 102 = 204
62 + 62 + 62 + 62 = 144--Vogel [Delphi 6 PE]

Life is just a dream, you know...
[Cowboy Bebop]

0

Vogel napisał:
&gtA kwadraty???:
&gt
&gt102 + 22 + 22 + 102 = 204
&gt62 + 62 + 62 + 62 = 144

i to jest rozwiazanie :)--||===

0

Uwazam ze takiego problemu (rozgrywania meczu) nie mozna traktowac ot tak! No chyba ze ten mecz ma byc nudny dla obserwatora :). Tez swojego czasu bawilem sie w tworzenie managerow i moim sposobem na rozgrywanie meczow, to:

zmienne:
{Suma wspolczynnikow formacji gosci}
Bramkarz1, Obrona1, Pomoc1, Atak1
{Suma wspolczynnikow formacji gospodarzy}
Bramkarz2, Obrona2, Pomoc2, Atak2

Mecz zaczyna jedna druzyna (w tym przykladzie Druzyna Gosci) i nalezy sprawdzic jakie szanse ma pilka przebic sie do pola obrony Gospodarzy, poprzez porownanie Pomoc1 i Pomoc2. Oczywiście zespoł slabszy musi miec szanse wiec nalezy tu uzyc czynnika losowego, ale oczywiscie jakos logicznie, czyli np. LosZLiczby (Pomoc2)&gtLosZLiczby(Pomoc1) wtedy druzyna Gosci traci pilke na rzecz Gospodarzy i teraz Gospodarze maja pilke i atakuja, w przeciwnym przypadku pilka przenosi sie na strefe obronna Gospodarzy i oczywiście następują kolejne obliczenia. Oczywiście powinno sie uwzglednic zdobycie gola przez kazdego zawodnika z druzyny, ale wiadomo, ze najwieksze szanse beda miec Napastnicy :)

Mam nadzieje ze ci troche pomoglem.

--Umiem troche, ale nie wszystko :) a na koncu i tak BLUE SCREEN

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0