Well, mam taki problem. Mam bitmape, nazwijmy ja "b", na ktorej jest narysowany prostopadloscian. Prostopadloscian jest koloru np. bialego, a reszta bitmapy to kolor przezroczysty. Nastepnie chcialbym zczytac fragment ekranu, na ktorym chce narysowac bitmape do zmiennej typu TBitmap, aby moc potem przywrocic poprzedni stan ekranu. Jednak to co zczytuje z ekranu musi miec ksztalt prostopadloscianu, tzn taki jak bitmapa "b". Sory za skomplikowanie, ale jest pozno, wiec nie moge tego ubrac w slowa... :-) --Dobry programista wiesza sie razem ze swoim programem :)
0
0
Pomijając fakt przejrzystości i łatwości odczytu treści zawartych w poście, to dlaczego nie możesz po prostu stworzyć jeszcze jednej bitmapy, w której normalnie zapiszesz obraz?--, tradycyjnie pozdrawiam - Numi.
0
użyj polecenia brushcopy :) skopjuje to dany skrawek bitmapy na inny (RECTANGLE- kwadrawt :))!!