Dzielenie C.D.

0

Mam mapę w rzucie izometrycznym. Elementy rysuję metodą:

Współrzędna X = 0.5 szerokości pola - b * 0.5 szerokości pola + a * 0.5 szerokości pola
Współrzędna Y = 0.5 wysokości pola+ b * 0.5 wysokości pola + a * 0.5 wysokości pola

(a i to zmienne z pętli)

I teraz jak odwrócić to? Czyli jak z podanych współrzędnych wyliczyć nad którym kawałkiem znajduje się kursor myszy?---------------------------
Delphi 6

Pozdrówka

0

moze precyzyjniej? bo ja nie lapie... moze dlatego, ze nie wiem, co to jest mapa w rzucie izometrycznym...--Pawel

Delphi6

0

Heh... może faktycznie za mało podałem informacji... Więc usiłuję stworzyć mapę taką jak w grach strategicznych (pseudo 3d). Użyłem informacji zawartych na http://warsztat.pac.pl/artykuly/izomaps/izomaps.htm
Wszystkie elementy znajdują się w dwuwymiarowej tablicy.
Teraz jednak mam problem z ustaleniem nad jakim elementem znajduje się kursor myszy. Teraz chyba wystarczająco dobrze wytłumaczyłem...? :)---------------------------
Delphi 6

Pozdrówka

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1