3D - algorytmy

1

Mam namalować w 3D figure(np. sześcian, wsp. odczytujemy z pliku, która krawędż z którą połączona też), zrobić obroty w okół każdej osi, skalowanie. Tyle że cały problem w tym że nie moge użyć OpenGL, ani innych bibliotek graficznych, wszystkie funkcje musze sam napisać.

Może ktoś to robił, zna jakieś książki gdzie to jest, cokolwiek, będę wdzięczny. W necie wszystko jest z użyciem OpenGl albo DelphiX.

Problem nr 1:
Jak wyświetlić punkty o wsp. (X,Y,Z) - co zrobić ze wsp. Z ?

//Edycja postów !!

0

Problem nr 1:
Jak wyświetlić punkty o wsp. (X,Y,Z) - co zrobić ze wsp. Z ?

Pobaw się Talesem (bez skojarzeń :P) i perspektywą!!
Gdzieś już na forum podawałem wzory.

0

W dziale gotowce jest mój art Engine 3D (oceń go) albo na mojej stronie
psychoszayber.republika.pl ale są bez obrotów.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1