Sieci komp-alg dijkstry

0

Witam :)

Mam zaimplementować algorytm bhandariego(polega na wyznaczeniu najkrótszej ścieżki np dijkstrą).
Potem należy zmienic kierunek przeplywu, odwrócić wagi .
Bedzie to wyznaczało ścieżki od komputera do komputera.
Czy mógłby mi ktoś diradzic w jaki sposob powinienem ta dijkstre zaimplementowac w c++, bo ma ona dzialac pomiedzy wszystkimi polaczeniami komputerków(np. jest ich 8, wiec wszystkich wyliczen dijkstry bedzie 8 dla kazdego wierzcholka).
Byłbym wdzięczny za kazdą pomoc.

0

A z czym masz problem tak konkretnie? Bo Dijkstra w C++ to nie jest jakaś wielka magia. Tym bardziej, że jest to jeden z najpopularniejszych nauczanych algorytmów i jest masa źródeł w necie czy nawet tutoriali krok po kroku.

Pokaż kod i gdzie się gubisz, bo jak nie masz nic i chcesz gotowca to idź w Google i wpisz "dijsktra's algorithm c++"

0

algorytm jest już gotowy , dokładnie można znaleźc jego implementacje w google :)
mam problem z tego przerobieniem :)

0

Następny ;] Jak chcesz najkrótsze ścieżki pomiędzy każdą parą to:

  1. https://pl.wikipedia.org/wiki/Algorytm_Floyda-Warshalla
  2. https://pl.wikipedia.org/wiki/Algorytm_Johnsona

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1