współrzędne na figurze

Odpowiedz Nowy wątek
2015-01-10 18:52
0

mam grę w 3d i natknąłem się na problem, mam punkt x=0,y=0 oraz współrzędne figury(czworokąt lub trójkąt) względem tego punktu(x,y,z)... na podstawie punktów tworzących figure (x,y,z) chcę policzyć z dla punktu 0,0. Ktoś może wie jak to zrobić albo zna poradnik do tego?


Programuje i programuje ,przychodzi człowiek "o niższej inteligencji" i rok pracy zmarnowany

Pozostało 580 znaków

2015-01-10 21:20
0

Może wytłumacz dokładniej o co ci chodzi, bo nap ja kompletnie nie jarzę co znaczy policzyć punkt dla punktu.


Wykonuję programy na zamówienie, pisać na Priv.
Asm/C/C++/Pascal/Delphi/Java/C#/PHP/JS oraz inne języki.

Pozostało 580 znaków

2015-01-10 23:01
0

...mam obrócone w 3d ściany i gracz patrzy na punkt 0,0,z i chcę wiedzieć na którą ścianę patrzy... wiem jak zrobić żeby sprawdził, czy na nią patrzy ale nie wiem jak zrobić, żeby wykrył tą ściąnę, która jest na wierzchu... czyli muszę mieć współrzędną z punktu na jaki patrze w każdej ścianie na którą mogę patrzeć...


Programuje i programuje ,przychodzi człowiek "o niższej inteligencji" i rok pracy zmarnowany

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 21:15
0

ma ktoś chociaż link do jakiejś strony z czymś pomocnym? Muszę to naleźć naprawdę szybko bo kolega czeka z fizyką do gry a ja tym zatrzymuję pracę naszej całej grupy


Programuje i programuje ,przychodzi człowiek "o niższej inteligencji" i rok pracy zmarnowany

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 21:18
0

Kolizja linia-prostopadłościan?


Pozostało 580 znaków

2015-01-13 21:22
0

coś w tym stylu jeśli dobrze rozumiem... mam linię prostą idącą w stronę -z i chcę policzyć punkt przecięcia z figurą(trójkąt lub czworokąt)... znam x i y przecięcia zostaje tylko z


Programuje i programuje ,przychodzi człowiek "o niższej inteligencji" i rok pracy zmarnowany

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 21:24
0

Inaczej: napisz dokładnie wszystkie koordynaty, jakie znasz.


Pozostało 580 znaków

2015-01-13 21:36
0

mam punkt 0,0,z(z nieznane) oraz x,y,z wszystkich wierzchołków figury. Tak przy okazji to z zawsze jest na minusie :)


Programuje i programuje ,przychodzi człowiek "o niższej inteligencji" i rok pracy zmarnowany

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 21:38
1

http://pl.wikipedia.org/wiki/[...]odz.C4.85ca_przez_trzy_punkty
Jak masz równanie to wyliczasz to swoje z.


Wykonuję programy na zamówienie, pisać na Priv.
Asm/C/C++/Pascal/Delphi/Java/C#/PHP/JS oraz inne języki.

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 22:00
0

eee? tak trochę nie rozumiem... macierze mi jakoś opornie idą...


Programuje i programuje ,przychodzi człowiek "o niższej inteligencji" i rok pracy zmarnowany

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 22:03
0

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mno%C5%BCenie_macierzy

poza tym w poprzednim linku podano równanie pod Równanie normalne płaszczyzny


Wykonuję programy na zamówienie, pisać na Priv.
Asm/C/C++/Pascal/Delphi/Java/C#/PHP/JS oraz inne języki.
edytowany 1x, ostatnio: _13th_Dragon, 2015-01-13 22:06
a to miałem - Niikelion 2015-01-13 22:04

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0