Siema,
moim nowym projektem jest porównanie wybranych algorytmów rojowych, w zależności od doboru parametrów itp. Zanim zacznę pracę, muszę przygotować raport na temat algorytmu mrówkowego i cząsteczkowego. Zacząłem badać temat, szukać wspólnej płaszczyzny do porównania, na początek, tych dwóch algorytmów. Nie chciałbym iść w banały i budować tego projektu na problemie komiwojażera, czy szukania min/max globalnego i tak sobie pomyślałem, że fajnie by było skonfrontować dwa algorytmy w grze logicznej, powiedzmy go moku czy warcabach. Ogólnie ciężko jest znaleźć wspólną płaszczyznę dla tych konkretnych dwóch algorytmów, bo wydaje mi się że mrówki są bardziej dla problemów dyskretnych, a cząsteczki dla ciągłych. Jaka jest wasza opinia? Drążyć temat gier, czy poszukać czegoś kompletnie innego? Każdy argument, uwagę docenię, ponieważ wolę to zaplanować dobrze od początku, niż potem w połowie zauważyć, że jednak się nie da tego zrobić. :p Z góry dzięki za opinie!