Generowanie map wysokościowych w oparciu o fraktale.

0

Witam.
Mam za zadanie opracować algorytm generowania mapy wysokości wygenerowanej z pomocą fraktali (np. ze zbioru Julii i Mandelbrota).
I tutaj zaczyna się problem, bo wiem na czym polega stworzenie takiej mapy ale kompletnie nie mam pojęcia w jaki sposób wykorzystać do tego zbiory fraktali. Dowiedziałem się że jest to wykorzystywane ale żadnego źródła nie znalazłem. Więc proszę was o pomoc bo może ktoś kiedyś widział coś podobnego, albo ma sugestie w jaki sposób to wykonać. Znalazłem coś o fraktalach powierzchniowych ale nigdzie nie znalazłem żadnego algorytmu z tym związanego.
Pozdrawiam

Edit
Znalazłem coś takiego:

http://www.gameprogrammer.com/fractal.html#heightmaps

Ale nie znalazłem związku z w/w zbiorami i się zastanawiam czy ma to jakiś związek.

0

Fraktal Mandelbrota to jakaś liczba przypisana do współrzędnych, przyjmij że ta liczba to wysokość, koniec skomplikowanego algorytmu.
Z tym że gdyby wiedziałeś jak się liczy fraktal Mandelbrota, lub jak wygląda to sam do tego doszedłbyś.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1