Cześć,
Aktualnie zajmuję się teraz grami w chwili obecnej wyścigowymi. Napotkałem problem jak optymalnie przedstawić komputerowi drogę, którą ma przebyć samochód(prowadzony przez komputer)
Chciałem do tego wykorzystać krzywe Beziera, ale w gruncie rzeczy czy jest mi to potrzebne ? w efekcie dostał bym punkty, po których by się poruszał samochód a zmarnował bym czas na ich wyliczenie. Tak więc mogę zapodać mu na starcie od razu takie punkty. Teoretycznie mógł bym je wyliczać na początku ale po co ?
Wyobraźmy sobie następującą sytuację, Gramy w grę wyścigową, gdzie ścigamy się z komputerem.
Jak tam jest to zrobione ? Ja inni reprezentują przechowują i przetwarzają informacje o trasie, którą ma przebyć komputer ?
Szukałem w internecie ale nie doszukałem się odpowiedzi, może źle formułuje zapytanie... sam nie wiem.
Proszę o pomoc i odpowiedź.
Pozdrawiam Shial
@Edit
Jako, że temat jest i coś nieco znalazłem:
http://www.ijmlc.org/papers/82-A1090.pdf