Dzień dobry,
mam takie malutkie pytanie do kogoś kto orientuje się w algorytmach grafowych a ściślej chodzi mi o algorytm najkrótszej ścieżki.
otóż poczytałem trochę na ten temat, ale żadne ze znalezionych źródeł nie było w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie.
Proszę, o ile to możliwe , nie wklejać żadnych linków, bo siedzę juz 1,5 tygodnia i przeczytalem około 20 różnych możliwych implementacji i żadna nie pasuje do mojego projektu.
Otóż ,
chciałbym wiedzieć, co jest potrzebne do :
Algorytmu Djikstry ( on wyznacza DŁUGOŚĆ ścieżki od jednego wierzchołka do drugiego),
bo algorytm znajdowania ścieżki już mam i do niego jest ta długość potrzebna.
W moim projekcie mam :
tablicę połączeń ( 0 jak nie ma polaczenia, 1 jak jest pomiedzy dwoma wezlami sieci ) tablica dwuwymiarowa,
tablicę łuków sieci ( jeśli jest polaczenie z tablicy polaczen, to ten luk jest zainicjalizowany i istnieje w pamieci , w tej strukturze jest waga tego polaczenia )
ilosc lukow,
ilosc wezlow.
I tutaj pytanie końcowe,
co mi jeszcze będzie potrzebne, aby nie naładować projektu zbytnimi tablicami czy też wektorami, kontenerami, etc.
Liczę na wyczerpującą wypowiedź. Z góry dziękuję serdecznie i pozdrawiam.