Mam takie małe zadanie chodzi o to żeby zrobić symulacje treningu i walki.
Do wytrenowania mamy np jakies tam 3 mozliwosci: A,B,C
Każda z tych możliwości może zostać wytrenowana a skok jest o 0.1
Czyli powiedzmy po 3 dniach mozemy miec:
A: 2.3
B: 1.9
C: 3.2
I teraz taka osoba z takimi możliwościami chce walczyć z inna osobą, która ma:
A: 3.4
B: 2.3
C: 0.4
Jak zatem sprawiedliwie rozegrać walkę czyli sprawdzić kto jest silniejszy i kto
powienien wygrać ? Chodzi o to by ktoś nie robił cały czas samego A bo nawet jeśli zrobi
samo:
A: 6.0
B: 0.0
C: 0.0
to zeby nie mial zawsze 100% wygrywalnosci z inna osoba ktra trenuje rozne inne cechy.?
Sa jakies algorytmy albo co zastosować takiego znanego ?