"Sztuczna" Sztuczna Inteligencja

0

{Cel tematu jest wyłącznie edukacyjny}

Pewnie każdy słyszał o serii bijatyk "Mortal Kombat" (ta gra nie jest internetowa, więc od razu mówię że nie chodzi mi o pisanie jakichś botów).
W grach jak wiadomo jest Sztuczna inteligencja (będę mówił na nią AI). A ja chciałem sobie napisać Sztuczną AI, czyli program który będzie walczył za mnie (jakby się ktos pytał po co, to tylko dla tego że mnie to ciekawi).
Tylko tu się pojawia problem, jak ten problem łączył by się z grą, skoro gra (z tego co wiem) nie wysyła żadnych komunikatów ani nic, jedynym bodźcem jest obraz i dźwięk, ale nie chce mi się pisać algorytmu do jego rozpoznawania.

Ktoś ma jakieś pomysły? Algorytm walki i wciskanie klawiszy symulujących gracza sam sobie napisze.

0

Program który gra za ciebie = bot. Nie bardzo rozumiem twoje tłumaczenie że "nie chodzi mi o pisanie jakichś botów" skoro ewidentnie ci chodzi.
Ale wracając do tematu: musisz w jakiś sposób (zależny od tego jaka to gra) "podpiąć" się pod tą grę (trochę tak jak debugger) i monitorować stan pamięci w odpowiednich miejscach (w tych miejscach które odpowiadają za to co sie dzieje w grze). Patrząc na twoje pozostałe posty na forum to raczej jest to daleko poza twoim zasięgiem.

0

oczywistym jest ze jak grasz w to to analizujesz obraz i na podstawie tego (no moze nie do konca :P) reagujesz to samo ma robic te AI

0

A masz jakiś plik wykonywalny tej gry? Jeślibyś mi gdzieś wrzucił to mógłbym ci pomóc (1 - zakres wiedzy jest zbyt duży żebym to w jednym poście na forum zmieścił, 2- bez wiedzy co ta gra dokładnie robi nic nie zdziałam). Pod warunkiem że gra nie będzie 16 bitowa (nieszczególnie mnie raduje perspektywa debugowania tego z DOSboxa).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1