jakiś pomysł na baze danych?

0

Witam.

Mam pewien problem.

Mam ok 100 tabelek takich jak w załączniku i potrzebuje jakos je połączyc aby po wpisauniu hasła np: rozrusznik z kazdej tej tabeli wybrało mi ilość i wartość przypisana danemu haśle w danej tabeli i aby wszytskie te wyniki pokazało w nowej tabeli. Mam nadzieję ze napisałem zrozumiale. Prosze o pomoc bo nie wiem jak sie za to wgl zabrać.

0

Po pierwsze zmień treść TEMATU. Bardzo nieładnie to wygląda.

Ciężko excela nazwać bazą danych ale ...

Ja bym skopiował wszystko do jednego arkusza i "zamontował" filtry w nagłówkach. Może by jakoś zadziałało.

0

Chciałem stworzyc z tych wszystkich tabel jakas baze danych w acces ale nie mam zielonego pojecia jak to zrobic. Moze jakies inne pomysły jak to zrobic? jakis inny program czy cos w tym stylu? Prosze o pomoc.

0

Może po prostu powiem tak. Każda z tych tabeli to jeden samochód rozpisany na części. Teraz muszę pogrupować te części czyli rozruszniki do rozruszników, maski do masek i tak dalej. Macie może jakiś pomysł jak szybko to zrobić albo chociaż uprościć aby nie wertować tych 100 tabelek po kolei dla każdej części bo to zajmie sporo czasu.

0

No to nie będzie takie proste.
Na 100% czeka cie trochę pracy.

Albo skopiujesz, tak jak pisałem wcześniej, wszystko do jednego arkusza i zamontujesz filtry, albo czeka cię założenie jakiejś prawdziwej bazy danych i zrobienie prostej wyszukiwarki.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1