Witajcie.
Potrzebuję od was pomocy. Chciałbym napisać program w którym była by możliwość dodania "gracza"(daję jako przykład bo innego nie mogłem wymyślić) do bazy danych (folderu). Po kliknięciu buttona pobierałby by się dane z textboxa1 (nick) i textboxa2 (email) i zapisywały do pliku, który przybierałby nazwę taką jak nick. To już mam zrobione. Następnie program wyświetla listę "graczy" (plików) w listboxie. I tu napotykam problem. Nie do końca wiem jak to zrobić a jak już zrobiłem to miałem problemy z "odświeżaniem" po dodaniu nowego gracza. Rzeczą następną jest otwieranie aktualnie zaznaczonego pliku na liście i pobieranie z niego 2-giej linijki (e-mail) i zapisywanie go do zmiennej.
Proszę o pomoc i wyrozumiałość, bo jestem początkującym "programistą". Proszę też o szczery komentarz do kodu, który już mam.
Kod:
public partial class Form1 : Form
{
List<string> _items = new List<string>();
public Form1()
{
InitializeComponent();
/*
_items.Add("One"); // <-- Add these
_items.Add("Two");
_items.Add("Three");
TextReader odczyt = new StreamReader("1/");
list.DataSource = odczyt.ReadLine();
odczyt.Close();
list.DataSource = _items;
*/
}
private void btnAdd_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (txtMail.Text != "" || txtNick.Text != "")
{
_items.Add(txtNick.Text); // <-- Any string you want
// Change the DataSource.
list.DataSource = null;
list.DataSource = _items;
using (StreamWriter zapis = new StreamWriter("1/"+ txtNick.Text + ".txt", true))//zapisanie nicku do pliku z nikiem jako nazwa
{
zapis.WriteLine(txtNick.Text);
}
using (StreamWriter zapis = new StreamWriter("1/" + txtNick.Text + ".txt", true))//dopianie emaila
{
zapis.WriteLine(txtMail.Text);
}
}
else
{
MessageBox.Show("Nie wpisałeś/aś nicku lub e-maila", "Błąd"); //Sprawdzanie czy zostały wypełnione pola
}
}