Kulka już leci, lecz podczas zderzenia się z celem nic się dzieje. Ma to coś wspólnego z "głębią" tej kulki?
A napisałeś kod obsługujący to zderzenie?
PS: Prowokacja...
Kod napisałem i próbowałem zrobić to na różne sposoby i nawet się udało tylko kulka która strzela nie znika po uderzeniu w cel, a w kodzie ma zapisane że powinna zniknąć.
Sandalek94 napisał(a):
Kod napisałem i próbowałem zrobić to na różne sposoby i nawet się udało tylko kulka która strzela nie znika po uderzeniu w cel, a w kodzie ma zapisane że powinna zniknąć.
Kompilator/interpreter ciebie nie słucha! Wyślij go na szkolenie.
Kod w klatce wygląda tak:
bomb._visible = false;
function onMouseDown()
{
bomb_fired = attachMovie("bomb", "bomba"+_root.getNextHighestDepth(), _root.getNextHighestDepth(), {_x:dzialo._x + 25 , _y:dzialo._y - 12});
bomb_fired.diry = 10;
bomb_fired.onEnterFrame = function() {
this._y -= this.diry;};
}
a w celach tak :
onClipEvent(enterFrame)
{if(_root.bomba.hitTest(this))
{this.gotoAndStop(2);}}
Znika tylko pierwszy cel w jaki trafi pierwsza kulka, a pozostałe kulki omijają cele.
Kod w klatce wygląda tak:
Trzymanie kodu w klatce jest nielegalne!!! Męczysz niewinny kod! Może to dlatego kompilator nie chce go dobrze kompilować? Kod trzymany w niewoli traci swoje właściwości!!!
Już dawno nie widziałem osoby która:
-usiłuje dowiedzieć się jak zbudować pociski do dział - http://4programmers.net/Forum/Kosz/199861-strzelajace_dzialo_we_w_flashu
-którego kompliator/interpreter jest źle wychowany.
-którego kod jest trzymany w klatce.
Nieźle.
Nieźle, ale usuń jedno 'nie'.
No wiadomo że chodziło o to że jest nielegalne. Za błąd przepraszam, poniżej errata:
--ERRATA--
Linia 2, zdanie 1: "w klatce nie jest nielegalne" -> "w klatce jest nielegalne"