Opengl - glutBitmapCharacter

0

Mam kolejny problem z opengl'em, tym razem związany z biblioteką glut, wszystko się pięknie kompiluje, ale niestety nic się nie wyświetla. Kod jest standardowy do wyświetlania, więc to co podam nie będzie odkrywcze:

 
float OGL_Scene::glutPrint(float x,float y,void *font, char *txt,float scale)
{ 
  int i;
  int len=strlen(txt);
 for (i=0; i<len; i++)
 {
  glRasterPos2f(x,y);
  glutBitmapCharacter(font, txt[i]);
  x+=glutBitmapWidth(font,txt[i])*scale;
 }
}

i wywołanie:

float asd=12.456f;
	char napis[5];
sprintf(napis, "%.2f", asd);
      glutPrint(100,100,GLUT_BITMAP_TIMES_ROMAN_24, napis,1);

nie wiem, czy trzeba może zdefiniować czcionkę

0

dobra dałem radę, wystarczyło użyć funkcji: gluOrtho2D

swoją drogą jak już tu piszę, to można prosić o jakieś ciekawe strony z funkcjami wszelakich bibliotek dostępnych w c++, ponieważ w stronach których znam brakuje nie ma na przykład opengl, czy gluta

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1