Witam,
No już normalnie kurwica mnie strzela. Zamówiłem internet w internetii. Wszystko ok, podłączyli, działa. Ale problem jest z fakturą. Po zalogowaniu się do ich e-bok zamiast faktury widzę tylko saldo -27 zł (czyli tyle do zapłaty) a faktury do pobrania/obejrzenia nie ma. Zamiast nie jest komunikat: wystąpił problem techniczny, prosimy o kontakt z infolinią.
Zadzwoniłem na infolinię a tam oczywiście mnie spławiają - raz zresetowali hasło, drugi raz naściemniali że robią jakieś zgłoszenie w celu naprawy błędu technicznego, a faktury jak nie było tak nie ma - gdy dzwonię na infolinię to za każdym razem resetują moje hasło dostępu do e-bok albo "tworzą zgłoszenie" i tak w kółko, oczywiście kolejny konsultant nic nie wie o "zgłoszeniu" utworzonym przez poprzedniego. Pocztą faktury papierowej nie dostaję.
Co radzicie mi robić? Czy nie dostarczenie faktury jest podstawą do zerwania umowy? W regulaminie nie ma nic na temat faktury, jest tylko mowa o "rachunku" ale operator "może wystawiać rachunek rzadziej niż co miesiąc" i to jest zgodne z regulaminem. Oczywiście muszę płacić abonament nawet gdy nie mam faktury? Jak to wygląda? Regulamin tego nie precyzuje w żaden sposób.