około 90% obliczeń mojego programu to funkcja sortowania nie wiem jak by ją szło poszybszyć :
void sortowanie2_dla_tabszablonow2(int n,int aktualna_karta_do_gry,int nr_tab_szablonu)
{
float Start1 = GetTickCount();
float End1=0.0;
float czas1=0.0;
// cout<<"w sortowaniu przed posortowaniem"<<endl;
int position;
float min;
float temp;
for ( int ii = 0; ii < n-1; ++ii )
{
// if(ii%10000==0)
// {
//cout<<endl<<" "<<ii;
//}
min = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][0];
position = ii;
for ( int j = ii+1; j < n; ++j )
{
if ( tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[j][0] < min )
{
min = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[j][0];
position = j;
}
}
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][0];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][0] = min;
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][0] = temp;
/*
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][1];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][1] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][1];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][1] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][2];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][2] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][2];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][2] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][3];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][3] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][3];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][3] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][4];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][4] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][4];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][4] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][5];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][5] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][5];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][5] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][6];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][6] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][6];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][6] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][7];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][7] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][7];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][7] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][8];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][8] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][8];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][8] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][9];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][9] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][9];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][9] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][10];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][10] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][10];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][10] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][11];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][11] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][11];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][11] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][12];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][12] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][12];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][12] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][13];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][13] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][13];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][13] = temp;
temp = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][14];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[ii][14] = tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][14];
tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[position][14] = temp;
*/
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//zapisanie_do_zmiennej_przejsciowej_najlepszej_konfiguracji:
int nn=0;
nn=n-1;
tab_temp_reka_2[0]=tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nn][0];//najwazniejsze
tab_temp_reka_2[1]=tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nn][1];
tab_temp_reka_2[2]=tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nn][2];
//tab_temp_reka_2[3]=tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[4494][3];//ale w grze ilosc kart=ilosc kart-1 !!!
tab_temp_reka_2[3]=tab_temp_reka_2[3]-1;
if(aktualna_karta_do_gry==1&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[13]=tab_temp_reka_2[13]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==2&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[4]=tab_temp_reka_2[4]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==3&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[5]=tab_temp_reka_2[5]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==4&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[6]=tab_temp_reka_2[6]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==5&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[7]=tab_temp_reka_2[7]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==6&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[8]=tab_temp_reka_2[8]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==7&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[9]=tab_temp_reka_2[9]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==8&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[10]=tab_temp_reka_2[10]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==9&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[11]=tab_temp_reka_2[11]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==10&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[12]=tab_temp_reka_2[12]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==11&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[13]=tab_temp_reka_2[13]-1;
}
if(aktualna_karta_do_gry==75&&tab_temp_reka_2[0]>0)
{
tab_temp_reka_2[14]=tab_temp_reka_2[14]-1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
int index=0;
/* cout<<endl<<endl<<" top 10 wynikow dla aktualnej kombincaji : "<<endl<<endl;
Sleep(4000);
for(int nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry=nn;nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry>(nn-10);nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry--)
{
index=tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][2];
cout<<endl<<endl<<" nr tablicy glownej= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[index][1]<<endl;
cout<<" k= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][2]<<endl;
if(nr_tab_szablonu==1)
{
cout<<"tabszablonow1["<<index<<"]={"<<tabszablonow1[index][0]<<","<<tabszablonow1[index][1]<<","<<tabszablonow1[index][2]<<","<<tabszablonow1[index][3]<<","<<tabszablonow1[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==2)
{
cout<<"tabszablonow2["<<index<<"]={"<<tabszablonow2[index][0]<<","<<tabszablonow2[index][1]<<","<<tabszablonow2[index][2]<<","<<tabszablonow2[index][3]<<","<<tabszablonow2[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==3)
{
cout<<"tabszablonow3["<<index<<"]={"<<tabszablonow3[index][0]<<","<<tabszablonow3[index][1]<<","<<tabszablonow3[index][2]<<","<<tabszablonow3[index][3]<<","<<tabszablonow3[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==4)
{
cout<<"tabszablonow4["<<index<<"]={"<<tabszablonow4[index][0]<<","<<tabszablonow4[index][1]<<","<<tabszablonow4[index][2]<<","<<tabszablonow4[index][3]<<","<<tabszablonow4[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==5)
{
cout<<"tabszablonow5["<<index<<"]={"<<tabszablonow5[index][0]<<","<<tabszablonow5[index][1]<<","<<tabszablonow5[index][2]<<","<<tabszablonow5[index][3]<<","<<tabszablonow5[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==6)
{
cout<<"tabszablonow6["<<index<<"]={"<<tabszablonow6[index][0]<<","<<tabszablonow6[index][1]<<","<<tabszablonow6[index][2]<<","<<tabszablonow6[index][3]<<","<<tabszablonow6[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==7)
{
cout<<"tabszablonow7["<<index<<"]={"<<tabszablonow7[index][0]<<","<<tabszablonow7[index][1]<<","<<tabszablonow7[index][2]<<","<<tabszablonow7[index][3]<<","<<tabszablonow7[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==8)
{
cout<<"tabszablonow8["<<index<<"]={"<<tabszablonow8[index][0]<<","<<tabszablonow8[index][1]<<","<<tabszablonow8[index][2]<<","<<tabszablonow8[index][3]<<","<<tabszablonow8[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==9)
{
cout<<"tabszablonow9["<<index<<"]={"<<tabszablonow9[index][0]<<","<<tabszablonow9[index][1]<<","<<tabszablonow9[index][2]<<","<<tabszablonow9[index][3]<<","<<tabszablonow9[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==10)
{
cout<<"tabszablonow10["<<index<<"]={"<<tabszablonow10[index][0]<<","<<tabszablonow10[index][1]<<","<<tabszablonow10[index][2]<<","<<tabszablonow10[index][3]<<","<<tabszablonow10[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==11)
{
cout<<"tabszablonow11["<<index<<"]={"<<tabszablonow11[index][0]<<","<<tabszablonow11[index][1]<<","<<tabszablonow11[index][2]<<","<<tabszablonow11[index][3]<<","<<tabszablonow11[index][4]<<"}"<<endl;
}
if(nr_tab_szablonu==75)
{
cout<<"tabspecialblackjack12["<<index<<"]={"<<tabspecialblackjack12[index][0]<<","<<tabspecialblackjack12[index][1]<<","<<tabspecialblackjack12[index][2]<<","<<tabspecialblackjack12[index][3]<<","<<tabspecialblackjack12[index][4]<<"}"<<endl;
}
//cout<<"AA= "<<AA<<endl;
cout<<"ile_kart_pozostalo_do_grania= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][3]<<endl;
//cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[9]= "<<tab_ile_kart_w_grze_reka_2[9]<<endl;
cout<<"prawdopodobienstwo_tabszablonow_reka_2= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][0]<<endl<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[0] (2)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][4]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[1] (3)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][5]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[2] (4)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][6]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[3] (5)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][7]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[4] (6)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][8]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[5] (7)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][9]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[6] (8)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][10]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[7] (9)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][11]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[8] (10,j,Q,K)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][12]<<endl;
cout<<"2tab_ile_kart_w_grze_reka_2[9] (As)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][13]<<endl;
cout<<"tab_ile_kart_w_grze_reka_2[10] (black_j)= "<<tab_tymczasowa_zapamietujaca_zmienne2[nelement_tablicy_w_ktorym_zapisana_jest_ilosc_kart_aktualna_karta_do_gry][14]<<endl;
Sleep(200);
system("pause");
}
*/
End1 = GetTickCount();
czas1=(End1-Start1);
cout<<endl<<endl<<"czas1 = "<<czas1<<endl<<endl;
Sleep(2000);
system("pause");
}