Po pierwsze chciałbym się przywitać z Wami, z racji tego, że jest to mój pierwszy post na tym forum.
Od pewnego czasu zająłem się poznawaniem XNA. Jak na razie wszystko szło dobrze, ale niestety pojawił się problem, którego nie potrafię rozwiązać. Mianowicie jak wykryć, kiedy przycisk myszy został zwolniony(pierwsze został wciśnięty, trzymany przez pewien czas, a potem puszczony. Potrzebuje właśnie to puszczenie wykryć)?
MouseState mouse = Mouse.GetState();
if (mouse.RightButton == ButtonState.Pressed)
// coś tam
Powyższy kod powoduje wykonywanie się // coś tam wtedy jeżeli przycisk jest wciśnięty. To mnie nie interesuje.
Kiedyś pisałem w SFML. Tam do otrzymania zwolnienia przycisku, używało się Released. Tutaj natomiast, gdy napisałem **Released **zamiast Pressed, robiło się coś dziwnego. Warunek cały czas był na true, a gdy wcisnąłem przycisk myszy był na false.
Ma ktoś z Was może pomysł, jak mogę rozwiązać mój problem?
Pozdrawiam, Andrzej