Witam. Mam klasę Team oraz klasę User. Poniżej przedstawiam definicje tych klas.
class Team
{
private:
User * user_a;
User * user_b;
public:
Team();
void displayMembers();
};
Team::Team()
{
User user_a(1, '+');
User user_b(2, '-');
}
void Team::displayMembers()
{
cout << "W zespole sa: " << user_a->getName() << " oraz " << user_b->getName() << endl;
}
class User
{
private:
string name;
char symbol;
int id;
public:
User(int, char);
User();
string getName();
};
User::User(int num, char sign)
{
cout << "Player " << num << " - insert your name: ";
cin >> name;
id = num;
symbol = sign;
cout << name << ", your sign is: " << symbol << endl << endl;
}
string User::getName()
{
return name;
}
- Chcę, żeby podczas tworzenia obiektu klasy Team tworzone były 2 obiekty User. Obiekty User są wypełniane poprzez konstruktor (podaję w nim id i symbol użytkownika natomiast nazwę pobieram bezpośrednio od gracza). Czy sposób w jaki to robię jest prawidłowy - chodzi mi tu o implementację konstruktora klasy Team ?
- Jak w metodzie Team::displayMembers() dobrać się do obiektów klasy User ? W obecnej chwili otrzymuję błąd "Access violation reading location"