Witam
1: Chciałbym aby ktos podpowiedział, w jaki sposób mogę nałożyć siatkę np. na kulę, sześcian w opengl. Wiem jak wyrysować sześcian, kulę itd. Chodzi o to, że po nałożeniu siatki chciałbym konkretny punkt (przecięcie linii pionowej i poziomej) edytować na tej bryle (czyli np. łapię kursorem za jakis punkt i go przesuwam wzdłuż osi x,y,z). Czy istnieją jakieś szybkie posoby na utworzenie takiej "edytowalnej siatki"? czy trzeba stworzyć powiedzmy VBO.
2: Czy jest możliwość wykorzystująć np. glurWireCube, glutWireCone, itd.... edycji konkretnego puntu, np. łapiąc go kursorem i wyciągnąć w zdłuż osi x,y,z.
Prosze o wyrozumiałość dopiero się uczę...
Środowisko visual studio 2008 c#, tao framework, scgl, freeglut.