XNA - powolne działanie i obiążanie procesora

0

Witam! Napisałem aplikację jak to było opisane w tutorialu dokumentacji XNA - tworzenie prostych figur z teksturą i ich rysowanie. Narysowałem sobie taki zwykły prostokąt w 3D i nałożyłem teksturę - wszystko jak w tutorialu. Dołożyłem sobie poruszanie kamerą strzałkami, a tu patrzę laggi jak cholera, strasznie wolno chodzi. Popatrzyłem do menadżera zadań - 45% procka i 50MB pamięci. O co chodzi z tym programem, tekstura nie jest duża (2400x1600). Próbowałem też z mniejszą - to samo ;/ Co może być przyczyną? Dodam, że używam antyaliasingu też z dokumentacji XNA. EDIT: Wyłączenie AA nie pomogło ;/ Dodam również, że najbardziej lagguje jak mój prostokącik z texturą jest przy brzegu okna, jak jest na środku to fps = na oko 20.

1

Tekstura - nie wiem, czy to problem tego rzędu, ale powinna mieć ustawione wymiary na postawie potęg liczby 2, czyli np. 512x256.

Jeśli, to nie pomaga, to może być wina debuggera, jeśli uruchamiasz program z poziomu środowiska, sam miałem taką rosterkę jak pisałem z użyciem Wing IDE i pythona. Piszę sobie smash arkanoida, i gra uruchamiana z poziomu wing ide żarła 80% procka. Po uruchomieniu poza wingiem gra brała ok. 30% :)

0

Genialnie :) O to właśnie chodziło, dzięki, nie wpadł bym na to.

0

2400x1600 to JEST duża tekstura.

0

:D no duża duża, ale nie powinno targać procesora tylko grafikę przejrzyj pętle update bo to ona wykonywana jest na procesorze

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1