Procesy, wszystko.

0

Cześć, mam pewien problem chce zrobić program który będzie wyświetlał grafikę w pewnej grze. A konkretniej chodzi o to jak się za to zabrać. Czytałem że trzeba zahaczyć proces ale co potem? Czy istnieje jakaś biblioteka do zarządzania procesami wraz z dokumentacją?

0

Co to znaczy zahaczyć proces?
Można dostać się do czegoś takiego jak HDC (o ile dobrze pamiętam) innego okna i po tym rysować (również o ile dobrze pamiętam można to wykorzystać przy tworzeniu obiektu graphics, ale nie chce mi się odpalać kompilatora i sprawdzać). Ale ten sposób zadziała chyba tylko przy niepełnoekranowych aplikacjach, poza tym musiałbyś po każdym "odświeżeniu" okna gry odrysowywać swoje rzeczy na nowo.
W przypadku aplikacji Direct, OpenGl itp. można zrobić to delikatnie inaczej - ale tutaj jest wymagana spora wiedza na temat niskopoziomowych wywołań i asemblera.

0

W każdym razie, .NET nie jest optymalnym rozwiązaniem tego problemu. Implementację, zwłaszcza jakichkolwiek injections radzę tradycyjnie napisać w C/C++.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1