3d Max licencja studencka ?

0

Witam

Potrzebuję zrobić porządną animację, w sumie bardzo prostą ale ładną, piłeczki na ekranie itp.

Mogę zrobić to w Javie w Swingu ale myśle, że nie potrzebnie się napocę i efekt nie będzie aż tak piękny.
Poza tym, obsługa zdarzeń na tym wszystkim, zderzenia, zmiana wielkości okna(zbliżenia oddalenia) to może być masakra.
Myśle nad użyciem np. 3d Max(słyszałem, że jest wersja studencka) ?

Ewentualnie Unity 3D jest chyba darmowe i całkiem niezłe, co o tym sądzicie czy inny program?

Fajnie gdybym przy okazji tego projektu nauczył się czegoś na przyszłość(w Unity może to być JavaScript bądz Python, bo ponoć w tym się tam piszę [poprawcie jeśli się mylę]), a nie tylko napisanie aplikacji dla samego zaliczenia.
Z góry dzięki za rady.

0

Nie wiem czy rozumiesz o co w ogole pytasz... Java to jezyk programowania i 3ds max to program do tworzenie animacji/modeli/wizualizacji itp...

No ale skoro juz pytasz o licencje maxa - wydaje mi sie, ze jest jakas wmiare tania opcja dla studentow, ile dokladnie kosztuje i czy mozna tego uzywac do celow komercyjnych - nie wiem. No i jest jeszcze druga mozliwosc - pol roczny trial, oczywiscie do zastosowan niekomercyjnych.

0

Wersja studencka 3DS Maxa działa przez 3 lata. Jak sama nazwa wskazuje "szkól studentów, ucz się". Więc raczej nie jest do celów komercyjnych. By pobrać trzeba wejść na http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/download/item?siteID=123112&id=16324410, wybrć "I am a student", podać imię, nazwisko itd. Potem, gdy będziesz pobierać z oficjalnej strony jakiś program, po zalogowaniu pokaże ci się klucz licencyjny. Zachowaj go i wklej w odpowiednie miejsce. I gotowe! Masz 3DS-a na 3 lata!

0

A moze Java 3d? Raczej umierającą technologia ale przynajmniej z Javą się łatwo komponuje.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1