Podgląd w grze "Kulki"

0

Piszę grę "kulki". Ale mam problem z procedurą wyświetlającą kulki które pojawią się następnym razem. //namieszałem???

[code]
procedure Button1Click(Sender: TObject);
var
Przyszle : String;
Aktualne : String;
begin
Przyszle := LosKulki; //LosKulki- procedura losująca kulki
podglad(Przyszle); //
UstawKulki(Aktualne); //ustawKulki podane kulki
Aktualne := Przyszle; //
end;
[/code]

Te kulki które wyświetlają się na podglądzie w tym samym czasie pojawiają się na planszy a powinny się pojawić jako następne!!!!
Ma ktoś pomysł jak to zrobić??????? ;-(

0

A co robią kolenje procki?
Po prostu wywal tą co wyświetla kulki.

0

wydaje mi się że przyszłe i aktualne powinny być zmiennymi globalnymi

// ale pewien nie jestem, napisz czy to zadziała

0

zmiana zmiennych na globalne nie pomogła [???]

A jeśli chodzi o wyrzucenie tych procedur to raczej jest niemożliwe bo one są potrzebne

0

To nie analizuj tego fragmentu tylko te procki. ech... DEBUGUJ

0

Błąd nie leży w programie.
Błędem jest brak [b]koncepcji[/b], brak jakiegokolwiek pierwotnego ustalenia ogólnych zasad. Przemyśl najpierw wszystko, stwórz mapę obiektów i ich metod, opisz ich działanie. Potem koduj. Bo jak patrzę na to pytanie, to mi się słabo robi...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1