C ++ SDL

0

Witam.mam prośbe czy mogłby mi ktos napisac , krótką gre w sdl ,w sumie to nawet nie gra tylko
chodzi mi oto aby bylo tlo a po tym tle można by było chodzić ludkiem bo gdy ja takie cos zrobiłem
to albo sie wyświetlało samo tło albo sam ludek:/
A jak komus by sie chciało to mógl by w tym dodac także kolizje:).

0

Oczywiście za darmo...

0

Ale to nie ma być jakaś tam wielka gra.
To morze zrobie tak dam ten kod co ja napisałem i powiedzcie co tam jest zle ,żę wyświetla sie tylko tło albo ludek.

#include <SDL/SDL.h>

SDL_Surface *ekran = NULL;
SDL_Surface *ludek = NULL;
SDL_Surface *tlo = NULL;
SDL_Event zdarzenie;
SDL_Rect LudekDestination;
SDL_Rect TloDestination;
Uint8 *keystate = SDL_GetKeyState(NULL);
int x;
int y;
bool wyjscie = false;
int main(int argc, char *args[])
{
ekran = SDL_SetVideoMode(640,480,32,SDL_SWSURFACE);
ludek = SDL_LoadBMP("ludek.bmp");
tlo = SDL_LoadBMP("tlo.bmp");

while(!wyjscie)
{
while(SDL_PollEvent(&zdarzenie))
{
if(zdarzenie.type == SDL_QUIT)
{
wyjscie = true;
}
}
if(keystate[SDLK_RIGHT])
{
x ++;
}
if(keystate[SDLK_LEFT])
{
y ++;
}
LudekDestination.x = x;
LudekDestination.y = y;
SDL_BlitSurface(ludek,NULL,ekran,&LudekDestination);
SDL_BlitSurface(tlo,NULL,ekran,&TloDestination);
SDL_Flip(ekran);
}
SDL_FreeSurface(ludek);
SDL_Quit();
return 0;
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1