Rysowanie po oknie innego programu

0

Jak wyświetlić zwykły tekst w oknie jakiejś fullscreenowej gry używając C# ? W Directx nie wiem jak rysować w innym oknie niż okno mojego programu... Macie jakieś pomysły/gotowce? W googlach szukałem dość długo i nic sensownego nie poszukałem.

0
using System;
using System.Drawing;
using System.Drawing.Drawing2D;
using System.Runtime.InteropServices;
using System.Windows.Forms;

namespace DrawToScreen
{
internal class UnmanagedMethods
{
    [DllImport("user32")]
    internal static extern IntPtr GetDC(IntPtr hwnd);

    [DllImport("User32.dll")]
    internal static extern void ReleaseDC(IntPtr dc);
}

    public class DrawToScreen
    {
        public void PaintRectangleToScreen()
        {
            IntPtr deskDC = UnmanagedMethods.GetDC(IntPtr.Zero);

            Graphics g = Graphics.FromHdc(deskDC);

            g.FillRectangle(new SolidBrush(Color.FromArgb(100, Color.RosyBrown)), 0,0,200,50);
            g.DrawString("OWNED", new Font("Arial", 24), Brushes.Black, 0, 0);
            //g.FillRectangle(new SolidBrush(Color.FromArgb(100, Color.CadetBlue)), 0,0, 300, 300);

            g.Dispose();

            UnmanagedMethods.ReleaseDC(deskDC);
        }
    }
} 
0

Rysowanie po pulpicie nic nie da...Gdy odpalam grę to co napisałem znika nawet, gdy często odświeżam. Gra pracuje na directx 7. Wyczytałem gdzieś, że można to zrobić za pomocą DirectxDraw, ale jak się za to zabrać?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1