Aplikacja Klient Serwer problem z przeslaniem danych

0

Witam!

Moj problem polega na tym ze nie wiem jak przeslac dane z aplikacji klienta do serwera.
Aplikacja klienta sklada sie z pola tekstowego oraz przycisku wyslij. Wcisniecie przycisku wyslij ma przekazywac dane z pola tekstowego do aplikacji servera.
Moglby ktos pokazac kawalek kodu jak przeslac dane?

Z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam

METAL

0
  1. Twoja klasa musi implementowac interfejs Serializable
    Serwer robi
ServerSocket socket=new ServerSocket(port);
Socket mojSocket=socket.accept(); //tu powinienes tworzyc nowy watek do obslugi klienta
ObjectInputStream in=new ObjectInputStream(mojSocket.getInputStream());
ObjectOutputStream out=new ObjectOutputStream(mojSocket.getOutputStream());
String incoming=(String)in.readObject();

Klient

Socket mojSocket=new Socket(host,port);
ObjectOutputStream out=new ObjectOutputStream(mojSocket.getOutputStream()); //ZWROC UWAGE NA KOLEJNOSC!
ObjectInputStream in=new ObjectInputStream(mojSocket.getInputStream());
out.writeObject("Hello World");

pozdrawiam

0

Hmm tylko problem polega na tym ze nie wiem jak przekazac string z pola tekstowego do strumienia.
Nie wiem czy dobrze mysle ale pobieram sobie tekst za pomoca getText(); i nie wiem jak go przekazac do strumienia wyjsciowego.

Z tego co Ty napisales w aplikacji serwera tworze watek do obslugi klienta. Czyli aplikacja klienta musi implementowac interfejs Runnable?

Jezeli jest to mozliwe moglbys pokazac kod jak dokladnie wyglada to przesylanie stringu bo niebardzo to widze. [???] ;-(

0

blagam! zamiast

out.writeObject("Hello World");

dajesz

out.writeObject(mojePole.getText());

sam zauwazyles, ze metoda getText() zwraca stringa, tak samo jak obiekt "ala" jest stringiem. Trzeba jednak troszke szare komorki ruszyc...

pozdrawiam

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1