[VC++ 2005 EE] konfiguracja, aby nie uzywał .NET

0

Może mi ktoś napisać, co dokadnie mam pobrać i jak zainstalować, żeby VC++ 2005 Express Edition podczas kompilacji nie uzywał platformy.NET? Chce, żeby programu mógł uzywać ktos, kto nie ma na komputerze .NET Frameworka...

Bardzo prosze o pomoc, bo ja nie znam angielskiego niestety :(

0

Musisz zainstalować Win32 Platform SDK.
http://wiki.gamedev.pl/Instalacja_Visual_CPP_2005_Express

0

Na stronie z tym psdk jest kilka plików, który pobrać?

0

PSDK-x86.exe najprawdopodobniej. Jeśli chodzi ci o aplikację 64-bitową dla IA64 albo AMD64 to wybierz odpowiednią wersję...

0

Zrobiłem to co napisałeś :)
Czy jest jakiś sposób, żebym mógł się na 100% upewnić, że to już nie uzywa .NET?

0

Odpal program na maszynie bez .net framework i jak będzie działał to znaczy że nie używa ;) Poza tym, jeśli kompilujesz dobrze stworzony projekt, to nie użyje i nie musisz sie upewniać.

Nie wiem jak w ExpressEdition, ale w Professional jest coś takiego jak CLR i ATL, tych projektów nie twórz i będzie ok. No i oczywiście zrób to co napisał Ci Ktos, żeby WinApi było.

0

Polecam:
http://wiki.gamedev.pl/Instalacja_Visual_CPP_2005_Express

0

Ale jak chce tworzyć nowy projekt, który nie uzywa .NET to mam wybrać WindowsForms?

0

Ja zrobiłem tak jak pisaliscie w tym temacie i nie moge kompilować. Mam błąd:

Compiling manifest to resources...
Linking...
Embedding manifest...
Project : error PRJ0003 : Error spawning 'cmd.exe'.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1