Problem z NFS Carbon

0

Jak w temacie. Uruchamiam gre, ładuje się ale nie ma problemy z wyświetlaniem. Każdy pojedyńczy obraz jest kolorowym prostokątem, filmy to jednolicie szary obraz, a w menu obiekty nie mają tekstur. Jednym słowem nic nie widać, ale dźwięk wydaje się być ok. Podejrzewam karte graficzną (GeForce 4 MX 440), instalowałem najnowsze sterowniki. Czy ktoś spotkał się z tym problemem i wie jak go rozwiązać?

0

NFS Carbon nie współpracuje z kartami z serii MX, wszędzie ci to tłustym drugiem pisze w wymaganiach

0

Swego czasu podobny problem był z GTA3 na WinXP bez SP (każda literka to szary prostokąt), gdzie trzeba było łatkę z MS pobrać na coś tam związane z wygaszaczem i staniem wstrzymania i problem w grze znikał. Ale wątpię, aby to było to, pewnie grafika już leciwa.

0

- inaczej nie będziesz miał na tej karcie.

0

8-O To chyba celowe dzialanie aby naklonic do kupienia nowszej grafiki.

Gralem na GeForce2 MX w UnrealTournament w rozdzielczosci 1024x768, w Doom 2 (co prawda, na najnizsyzch ustawieniach z mozliwych), NFS U2 1024x768 z blyszczeniem jezdni na maksa i z niektorymi innymi efektami wlaczonymi, w NFS MW tez jako tako szlo... Splinter Cell tez niezle chodzilo na najnizsych ustwieniach

Nie wierze, ze ta gra wymaga koniecznie takiego sprzetu, zwlaszcze ze z tego co na screenach widzilem to wcale od Underground2 lepiej sie nie prezentuje...

0

w Doom 2 (co prawda, na najnizsyzch ustawieniach z mozliwych)

Chyba Doom 3? W Doom'a 2 to ja grałem jeszcze na 386 z jakimś Virge'm :D.

0

Też mi sie to wydaje celowym działaniem EA. Na tej karcie grałem w Underground'a 1 i 2 oraz w MW na wszystkich (mozliwych do wlaczenia) detalach na full. Działalo cacy. Plynnie w prawie kazdej sytuacji (MW troche ciol jak padal deszcz). A screeny nie przedstawiaja niczego rewolucyjnego, wymagajacego koniecznie do dzialania jakis Shaderow.
Ale przynajmniej mam teraz powod do wymiany grafiki =)

Dzieki za pomoc.

(moze ktos kiedys wymysli patch do uruchomienia tego na MX'e ;-P )

0

Po prostu programistom z EA prawdopodobnie nie chce się bawić w pisanie kodu w stylu: jak grafika obsługuje taki ficzer, wykonaj kod A, a jak nie obsługuje, wykonaj kod B. Dlaczego? Ponieważ pewnie zakładają, że jak ktoś gra w tą grę w przyzwoitych warunkach, to ma lepszy sprzęt. A cały nowszy sprzęt już to, co oni oczekują, obsługuje.

Mniej pracy, szybsze wykonanie i brak pisania kodu, robiącego podobną rzecz dwa razy.

0

To chyba celowe dzialanie aby naklonic do kupienia nowszej grafiki.

Gralem na GeForce2 MX w UnrealTournament w rozdzielczosci 1024x768, w Doom 2 (co prawda, na najnizsyzch ustawieniach z mozliwych), NFS U2 1024x768 z blyszczeniem jezdni na maksa i z niektorymi innymi efektami wlaczonymi, w NFS MW tez jako tako szlo... Splinter Cell tez niezle chodzilo na najnizsych ustwieniach

Nie wierze, ze ta gra wymaga koniecznie takiego sprzetu, zwlaszcze ze z tego co na screenach widzilem to wcale od Underground2 lepiej sie nie prezentuje...

Porównujesz NFS Carbon do UT czy Dooma 2?? . - he he he [green]

Nie sądze aby celem programistów była celowa przesiadka na lepszą karte - jaki mieliby z tego zysk? .. chyba ujemny.

Na moje oko to MX jest za słabą kartą do tej gry. Grałem w NFS:C na 7600GT (2 GB RAM DDR2 dual 800mhz + Athlon X2 3800+ am2) i na trybie 1024x768 , "wszystkie detale na maxa" łącznie z wygładzaniem krawędzi (AA) ile weszło gra chodziła na granicznych możliwościach maszyny. Oczywiście w tym trybie jakość karoserii powala z nóg .. - ale nie sądze aby w niższych detalach GF4MX mógł to udźwignąć.

0

Porównujesz NFS Carbon do UT czy Dooma 2?? . - he he he

Nie, no tak jak napisal Adam Pilorz - to chodzilo o Doom3, pomylilo mi sie z filmem Doom 2 hehe

Nie gralem w NFS Carboon, ale na zdrowy rozum: nie wierze ze to moze miec wieksze wymagania niz Splinter Cell albo wspomnainy Doom3, a nawet NFSU2 patrzac na screeny (przy zalozeniu, ze nastawie najnizsze detale i rozdzielczosc).

Po prostu chyba zrezygnowano z kompatybilnosci ze starszymi kartami i tyle... a szkoda

Pewnie doszli do wniosku, ze nie ma to sensu - bo na starych kartach i tak by wygladalo niezbyt ciekawie w porownaniu do tego, co mozna osiagnac na dobrym sprzecie, a zapewnienie kompatybilnosci ze starymi kartami wymaga wiekszego nakladu pracy.
A prawda jest taka, ze prawdziwi "gracze" przywiazuja duza wage do posiadania dobrego sprzetu (ja sie do nich nie zaliczam). Tyle, ze w Polsce nie kazdy ma na to kase po prostu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1