Zaraz rozpoczynaja sie zajecia i czeka mnie nowy przdmiot programowanie grafiki w openGl'u za wczasu chce poznac podstawy no i nie moge przebrnac przez jedna sprawe.
Mam Visual C++ 2005 Express Edition.Skopiowalem plik naglowkowy glut.h do katalogu include kompilatora , 2 biblioteki glut i glut32 do katalogu lib oraz glut.dll i glut32.dll do windows/system.
Wyczytalem ze nalezy jeszcze dolaczyc biblioteki w opcjach kompilatora lecz wszystkie opisy jakie znalazlem byly do starszych wersji visuala i nie moge znalezc miejsca gdzie nalezy zalaczyc te biblioteki w mojej wersji.
Przy probie kompilacji przykladowego programu dostaje nastepujacy log:
------ Build started: Project: szablon, Configuration: Debug Win32 ------
Compiling...
szablon.cpp
e:\opengl_testy\szablon\szablon\szablon.cpp(390) : fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled header. Did you forget to add '#include "stdafx.h"' to your source?
Build log was saved at "file://e:\OpenGL_testy\szablon\szablon\Debug\BuildLog.htm"
szablon - 1 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========